liiketoimintaa

4 Facebook-markkinointia, jotka voivat vahingoittaa brändiäsi

138views

Facebookin käyttämisestä tapana tavoittaa yleisösi välittävällä ja jakamalla tavalla on ehdottomasti tullut kaikkien pienten ja keskisuurten yritysten “must have”. Huomaathan, että jättämällä huomioimatta tämän valtavan yleisön saatat menettää valtavat potentiaaliset markkinat riippumatta siitä, millä tavalla katsot niitä. Joten jos olet jo tehnyt muutoksen ja nautit fantastisesta vastauksesta, tästä artikkelista ei ehkä ole sinulle hyötyä. Mutta jos et ole vielä aloittanut tai ehkä olet jo aloittanut, ja tulokset ovat jotenkin ikäviä, lue hyödyllinen Facebook-markkinointioppaamme. Koska näiden liian yleisten ongelmien välttäminen ei tarkoita vain sitä, että kampanjasi voi olla ajanhukkaa, saatat myös vahingoittaa brändiäsi.
“Me” emme “minä”
Sillä ei ole väliä, työskenteletkö yksin vai suuressa yrityksessä, aina kun viittaat omaan brändiisi Facebook-sivullasi, viittaa aina itseesi ryhmänä. Tämä varmistaa, että sinua ei pidetä itsekeskeisenä ja koskettamattomana. Unohda yksilönä oleminen, sillä kaikissa Facebook-tilapäivityksissä olet nyt monikkokokonaisuus, ja sillä tavalla sinun tulee pysyä!
Business ei henkilökohtainen
Vaikka monet ihmiset näyttävät pitävän Facebook-sivujen käyttämisestä omiin laitteisiinsa, muista, että teet tämän brändisi vuoksi. Käytä aina brändinimeäsi profiilinimenä, jolloin ihmisten on paljon helpompi löytää sinut Facebookin hakukentästä. Itse asiassa saatat jopa rikkoa Facebookin sääntöjä, jos et noudata tätä yksinkertaista protokollaa, etkä todellakaan halua sotkea niitä!
Poista URL-osoitteesi tilapäivityksistä tai muuten!
Okei, olemme kaikki tehneet tämän aika ajoin, koska se on niin helppoa, mutta saatat tuhlata aikaasi poseeraamalla. Koska uskolliset vierailijasi eivät halua klikata sitä veristä asiaa. Poista linkki ja teksti jää silti päätekstiin ja näin kaikki ovat tyytyväisiä. Vain muutamalla yksityiskohdalla voi olla kaikki ero, jos alat ajatella hieman enemmän.
Laiska postitus
Okei, sinun on julkaistava tarpeeksi usein, jotta fanisi tietävät, että olet elossa ja välität edelleen heistä, mutta entä se sisältö? Pysymällä rutiinissa, joka tarkoittaa, että joudut miettimään arvokkaita aiheita, saatat kyllästyttää fanisi varhaiseen poistumiseen. Pyri varmistamaan, että pystyt aina luomaan sisältöä, joka ei ole vain kiinnostavaa, vaan on myös brändisi ja yleistavoitteidesi mukaista. Jos yrität tavoittaa yleisön, joka on kiinnostunut alumiiniputkien liitosten toimittajista, varmista, että sisältösi tekee heidät onnelliseksi ja tietoiseksi. Kokeile ja liitä mukaan katkelmia viimeisimmistä trendeistä ja ajankohtaisista asioista, niin kaikki ovat tyytyväisiä!
Numero 5?
Hei, lupasimme 4 ja se on mitä sinulla on! Kokeile vain vaihtaa nämä blooperit ja kerro meille tuloksista muutaman kuukauden kuluttua!